• GLA
  • Home
  • Nieuws
  • Creativiteit en Technologie ten dienste van welzijn

Creativiteit en Technologie ten dienste van welzijn

maandag, 13 oktober 2014

Trouw aan zijn DNA bevestigt CITROËN op de Mondial van Parijs zijn nieuwe positionering.

De moderne en optimistische visie op auto's begint met het product zelf. CITROËN heeft het altijd gedurfd om auto’s aan te bieden met een unieke stijl, die comfortabel zijn en het leven gemakkelijker maken en bovendien functioneel zijn. Ook vandaag biedt het meer van wat echt belangrijk is voor de klant: meer design, meer comfort, meer nuttige technologie en dit alles met een beheersbaar budget.

CITROËN gaat verder dan alleen de auto; André CITROËN wist zich te onderscheiden door zijn spectaculaire communicatie en gevoel voor service. CITROËN biedt ongeziene aankoopoplossingen en vernieuwende diensten en die van elk contact met Citroën een "feel good"-ervaring maakt.

HET PRODUCTOFFENSIEF

In een jaar tijd bracht CITROËN maar liefst 4 nieuwe grote modellen op de markt die de waarden van het Merk illustreren: puur en optimistisch design, comfort en nuttige technologie. 

Voor het eerst op de Mondial van Parijs:
De CITROËN C4 CACTUS: volop in het nieuws. Het perfecte voorbeeld van de nieuwe positionering van CITROËN. Een alternatief voor de compacte berlines van het C-segment, dat de basis legt voor een nieuwe kijk op de auto.
De Nieuwe CITROËN C1: hij werd een paar weken geleden gelanceerd. Deze praktische en comfortabele wagen voelt zich helemaal thuis in de stad. Zijn Airscape dak zorgt voor extra plezier. Exclusief voor Parijs wordt de CONCEPT C1 URBAN RIDE voorgesteld, een stadswagen met de allures van een avonturier. De energieke en vrolijke persoonlijkheid van de Nieuwe CITROËN C1 wordt nog versterkt met elementen die doen denken aan een SUV.

De CITROËN C4 Picasso en Grand C4 Picasso: is in enkele maanden tijd uitgegroeid tot leider in het segment van de monovolumes in Europa, met meer dan 142.000 bestelde voertuigen sinds zijn lancering.

  • basis-lang