woensdag, 17 december 2014

Europcar richt zich opnieuw op twee eigen merken: Europcar® en InterRent® Aanbevolen

De Europcar Groep heeft vandaag aangekondigd dat twee van de eigen merken – Europcar® en het low-costmerk InterRent® – vanaf nu opnieuw centraal zullen staan in de activiteiten.
Tot nu toe exploiteerde Europcar ook de merken Enterprise Holdings, National en Alamo in de EMEA-zone, maar die twee laatste worden nu terug bij Enterprise Holdings ondergebracht.

“In feite willen we het leven van onze klanten elke dag vereenvoudigen. Door ons op Europcar en InterRent te concentreren, vereenvoudigen we niet alleen onze merkenportefeuille, maar verbeteren we ook de klantenperceptie en kunnen we de positie van Europcar op de belangrijkste markten versterken,” verklaarde Cyrille Giraudat, marketing- en klantmanager bij de Europcar Groep.

De terugkeer van de merken National en Alamo naar Enterprise Holdings in sommige EMEA-landen is de laatste fase van een in augustus 2013 gestart proces om een einde te maken aan de commerciële samenwerking tussen Enterprise Holdings en Europcar (vanaf nu officieel bekrachtigd).

De Europcar Groep, een belangrijke verlener van mobiliteitsoplossingen, exploiteert de merken Europcar en InterRent. Europcar is Europees leider in autoverhuur en is aanwezig in meer dan 140 landen. InterRent werd in 2013 opgericht als aanvullend low-costmerk van Europcar, beschikt over 119 agentschappen, voornamelijk op luchthavens en in stations in 27 landen, en kent een sterke en gestage groei. 







Contact

YesYes BVBA
Veenstraat 10
B-3630 Maasmechelen

BTW: BE 0883 567 853

© Copyright autonieuws.be 2018 - Disclaimer & Privacy