Het gaat Mercedes voor de wind. Afgelopen jaar verkocht het merk met de ster in ons land maar liefst 29.097 auto’s, of een stijging van 15,93% tegenover 2014. De C-klasse eindigde op plaats één.
vrijdag, 25 december 2015

TEST: Jaguar XF drive Business Class

Jaguar viert dit jaar zijn 80ste verjaardag en doet dat op passende wijze. Drie nieuwe modellen in één jaar. Na de XE is nu de XF aan de beurt. De performance cross-over F-Pace beleeft zijn Belgische prèmiere op de European Motor Show Brussels 2016 in januari. 
Drukke tijden bij Renault. Na de Kadjar, Espace en Talisman is de bestseller aan de beurt. In de afgelopen 20 jaar wist Renault maar liefst 6,5 miljoen Mégane’s te verkopen. De vierde generatie is daarmee een erg belangrijke nieuwkomer in het sterk bevochten C-segment.
Hyundai dankt zijn steile opgang van de voorbije jaren voor een groot deel aan het succes van de ix35, de opvolger van de Tucson. Toen de ix35 aan vervanging toe was, kreeg zijn opvolger dezelfde naam als zijn voorganger. Begrijpe wie kan.  
Mercedes-Benz gaat hard. Letterlijk en figuurlijk. Het merk met de ster wil opnieuw het grootste premiummerk ter wereld worden en lanceert het ene nieuw model na het andere. Het ene nog mooier dan het andere. 
De scheidingslijn tussen luxe- en volumemerken vervaagt hoe langer hoe meer. Een voorbeeld ter illustratie: de Duitse premiummerken bouwen volop compacte modellen en Renault bindt met de Talisman de strijd aan in het D-segment. 
In de jaren zeventig, tachtig en negentig zagen ambitieuze tuners brood in het upgraden van serie(sport)wagens van de gevestigde merken. Vanaf de jaren tweeduizend werd hun activiteit almaar meer ingepikt door de constructeurs zelf.
woensdag, 11 november 2015

TEST: BMW X5 M mannen weten waarom

Mannen in een midlifecrisis gedragen zich opeens weer als tieners en hoe cliché het ook mag klinken, de meesten kopen dan een sportauto.
zaterdag, 07 november 2015

TEST: MINI John Cooper Works

Bij alleen al de naam John Cooper Works stroomt er adrenaline door je aderen. De naam is altijd gereserveerd voor de meest potente Cooper van het origine Britse merk wat nu in handen van BMW is.
Als Volkswagen het jaar niet zal afsluiten als de grootste autoconstructeur, dan zal de schuld daarvoor niet bij de nieuwe Touran moeten gezocht worden. Want die laat in onze test een overtuigende indruk na en positioneert zich aan de top in het segment van de monovolumes. 
Pagina 57 van 63

Contact

YesYes BV
Veenstraat 10
B-3630 Maasmechelen

BTW: BE 0883 567 853

© Copyright autonieuws.be 2018 - Disclaimer & Privacy